27.06.2026
Aamukävelyllä Touhulassa on kyllä tosi ihanat maalaismaisemat ja minusta viivasuorat perunavaotkin voi olla kuvaamisen arvoinen juttu.
Hiekkatie rapisee ihanasti tossujen alla, linnut laulaa ja heinät ja tienvarsikukat tuoksuu . Aaaah 😍.
Välillä pitää kuitenkin käväistä myös kaupungissa ja ensi hätään käytiin varmistamassa, että vieras vene oli hävinnyt meidän veneen tieltä. Poissa oli eikä ollut mitään ilkivaltaa myöskään tehnyt meidän paatille. Hyvä hyvä !
Mutta nälkä oli taas kova ja jotain nopeasti piti saada ettei nälkäkiukku pääse yllättämään eli Lidlin pizzapohja+tomaattikastike käyttöön.
Ja kun eletään rinnakkain näin kesällä kahta huushollia niin helposti jääkaappeihin jää jotain joka pitää käyttää pois ettei vanhene.Nyt jääkaappihävikkipizzaan pääsi mukaan kalkkunaleikkeleitä, muutama valmis lihapulla ja pippurijuusto. Tomaattikastiketta vähän jatkojalostin eli lisäsin siihen kevätsipulia, tuoretta tomaattia, valkosipulimurskaa, soijaa ja mustapippuria. Hyvää tuli, helposti ja nopeasti. Ja hävisi myös ihan yhtä nopeasti 😉.

2.jpg)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti