24.06.2026
Aika harvoin osun nykyisin ruokakauppaan niin että kohdalle osuisi mitään hävikkituotteita.Nyt sattui niin mukavasti että kun ajelin Touhulaan niin poikkesin lähi S-markettiin ja siellä oli hevihävikkilaatikoita 1,30 euron hintaan. Sisältönä tällä kertaa tällainen....
Ihan vau fiilis 😁. Ja kun en ollut mitään erityistä suunnitellut niin
noistahan syntyi ensi nälkään hyvä kasviswokki.Lehtikaalia jäi vielä
lehtikaalisipseihinkin.
Ja erityisen hyvää oli mielestäni tuo minulle uusi tuttavuuus. Kiva koostumus ja maku.
Tosin olen ehkä hiukan jäävi mitään mausta sanomaan kun Touhulassa maistuu aina kaikki muutenkin niin hyvälle 😋.Ja saunan jälkeen yleensä aina on iltaherkkuna lohileivät
Tuleepahan sitten sitä tärkeää proteiiniakin. Kyllä noilla jaksaa !
Ja
pitääpä todeta vielä sekin, että ensimmäistä kertaa tänä kesänä jätin
vähäisenkin sisälämmityksen väliin eli juhannus toi sittenkin sellaiset
säät että ainakin sisällä tarkenee 😉.





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti