tiistai 23. kesäkuuta 2026

 24.06.2026 

Aika harvoin osun nykyisin ruokakauppaan niin että kohdalle osuisi mitään hävikkituotteita.Nyt sattui niin mukavasti että kun ajelin Touhulaan niin poikkesin lähi S-markettiin ja siellä oli hevihävikkilaatikoita 1,30 euron hintaan. Sisältönä tällä kertaa tällainen....


  Ihan vau fiilis 😁. Ja kun en ollut mitään erityistä suunnitellut niin noistahan syntyi ensi nälkään hyvä kasviswokki.Lehtikaalia jäi vielä lehtikaalisipseihinkin.


 

Mausteiksi sitä mitä nyt kaapissa oli
 

Ja erityisen hyvää oli mielestäni tuo minulle uusi tuttavuuus. Kiva koostumus ja maku.

Tosin olen ehkä hiukan jäävi mitään mausta sanomaan kun Touhulassa maistuu aina kaikki muutenkin niin hyvälle 😋.

Ja saunan jälkeen yleensä aina on iltaherkkuna lohileivät

Tuleepahan sitten sitä tärkeää proteiiniakin. Kyllä noilla jaksaa !

Ja pitääpä todeta vielä sekin, että ensimmäistä kertaa tänä kesänä jätin vähäisenkin sisälämmityksen väliin eli juhannus toi sittenkin sellaiset säät että ainakin sisällä tarkenee 😉.
 

Ei kommentteja: