torstai 18. kesäkuuta 2026

 

 19.06.2026


 Hyvää juhannusta kaikille  ja vietetään juuri sellaista juhlaa joka itsekullekin parhaiten sopii  💚
 
Ja muistetaan myös  , että vähän vähemmälläkin vauhdilla pääsee perille 😊.
 
 

4 kommenttia:

Tampereen Mummu kirjoitti...

Hyvää juhannusta! Kauniisti kukkivat jo kukat siellä.

Maija kirjoitti...

Hyvää Juhannusta myös sinulle.

Terhi kirjoitti...

Kiitos samoin !
Kesäkukat alkavat olla nyt parhaimmillaan.

Terhi kirjoitti...

Kiitos samoin Maija !